Περισσότερα Κριτήρια

  • Γεύση 0

    Γεύση

  • Όγκος 0

    Όγκος

  • Τύπος Προϊόντος Διατροφής 0

    Τύπος Προϊόντος Διατροφής

  • Τιμή 0

    Τιμή

  • Δίαιτα 0

    Δίαιτα

Creapure®

3 αποτελέσματα

Τι είναι η Κρεατίνη Creapure® ?

Η Κρεατίνη Creapure® είναι μια πατενταρισμένη μορφή της Μονοϋδρικής Κρεατίνης κατασκευασμένη από την AlzChem στη Γερμανία. Θεωρείται ευρέως ως η πιο καθαρή και υψηλότερης ποιότητας μικροϊονισμένη Μονοϋδρική Κρεατίνη που βρίσκεται διαθέσιμη. 


Σε ποιούς απευθύνεται η Κρεατίνη Creapure® ;



Με πολυάριθμες έρευνες να υποστηρίζουν τη θετική της επίδραση στις επιδόσεις δύναμης και ισχύος, η Creapure® είναι μια φανταστική επιλογή για όσους απαιτούν το καλύτερο σε ότι αφορά την κρεατίνη. 


Tι είναι η κρεατίνη είναι και πως λειτουργεί;


Η κρεατίνη είναι ένα μόριο που παράγεται από το σώμα, αλλά ταυτόχρονα προσλαμβάνεται και από την τροφή, όπως τα αυγά, το κρέας και το ψάρι. Λειτουργεί παρέχοντας στο σώμα μας ένα φωσφορικό μόριο, το οποίο ενεργοποιεί τη διφωσφορική αδενοσίνη (ADP) σε τριφωσφορική αδενοσίνη (ATP), η οποία είναι προτιμότερη πηγή ενέργειας για το σώμα μας.


Ποιος ο ρόλος της κρεατίνης;



Ο ρόλος της κρεατίνης είναι ιδιαιτέρως ευεργετικός, καθώς έχει προστατευτική δράση για το νευρικό σύστημα και την λειτουργία του καρδιακού μυ. Ακόμη, όσον αφορά στην άθληση μεγάλης έντασης, βελτιώνει την απελευθέρωση της ενέργειας και προσδίδει αντοχή.


Κινδυνεύω από την λήψη κρεατίνης;



Οι πιθανές παρενέργειες από την λήψη κρεατίνης είναι κράμπα στομάχου, σε περίπτωση που η κρεατίνη δεν διαλυθεί σε επαρκή ποσότητα νερού και διάρροια, αν ληφθεί παραπάνω από την συνιστώμενη δόση. Πολλοί μπερδεύουν την κρεατίνη με τα στεροειδή, αν και ουδεμία σχέση έχουν ούτε ως προς τη δομή τους και ούτε ως προς τις δράσεις τους. Σύμφωνα με έρευνες, η κρεατίνη έχει απενεχοποιηθεί πλήρως για την πρόκληση καρκίνου ή και προβλημάτων σε υγιές συκώτι. Επιπλέον, σύμφωνα με έρευνες καταρρίπτεται ο μύθος ότι η κρεατίνη μπορεί να έχει ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΗ επίδραση στα νεφρά ή σε οποιαδήποτε άλλο μέρος του σώματος.


Κρεατίνη και γράμμωση; 



Είναι μύθος ότι η κρεατίνη δεν είναι κατάλληλη για περίοδο γράμμωσης, αφού η κρεατίνη δεν θα εμποδίσει την απώλεια λίπους και επίσης δεν θα προκαλέσει κατακράτηση νερού, αν είστε σε μια δόση συντήρησης (3-5g ημερησίως), αφού «κρατάει» νερό ενδοκυτταρικά και όχι εξωκυτταρικά, οπότε αν μη τι άλλο, δίνει μια αίσθηση γεμάτων και πρησμένων μυών, ενώ παράλληλα σας βοηθάει να μην καταβολίσετε σε περίοδο δίαιτας.


Δοσολογία;



Δοσολογία: 5-10 γραμμάρια την ημέρα, αφού κάποιες έρευνες έχουν δείξει ότι μια φάση «φόρτωσης» δεν είναι απαραίτητη (δηλαδή η αυξημένη δοσολογία την πρώτη βδομάδα) και η κατανάλωση 4-10gr σε ημερήσια βάση επιτυγχάνει τα ίδια αποτελέσματα.
Διαβάστε περισσότερα

Παρακαλώ δοκιμάστε την αναζητηση ξανά

  • Ελέγξτε τις λέξεις-κλειδιά σας για τυπογραφικά λάθη.
  • Κάντε την αναζήτησή σας ευρύτερη χρησιμοποιώντας λιγότερα λέξεις-κλειδιά.
  • Το αντικείμενο που ψάχνετε μπορεί να μην υπάρχει.