Περισσότερα Κριτήρια

  • Γεύση 0

    Γεύση

  • Όγκος 0

    Όγκος

  • Τύπος προϊόντος διατροφής 0

    Τύπος προϊόντος διατροφής

  • Τιμή 0

    Τιμή

  • Δίαιτα 0

    Δίαιτα

Κρεατίνη

15 αποτελέσματα

Η κρεατίνη παράγεται φυσικά στο σώμα και χρησιμοποιείται για να παράξει την πιο εκρηκτική μοργή ενέργεια την ATP. Ενώ η κρεατίνη μπορεί να προέλθει κατευθείαν από την κατανάλωση κόκκινου κρέατος, τα συμπληρώματα κρεατίνης θεωρούνται πιο πρακτικά για την καθημερινή κατανάλωση και για την συνειστώμενη ημερήσια κατανάλωση.

Ποιός χρειάζεται κρεατίνη?

Η κρεατίνη είναι ένα από τα συμπληρώματα που έχει ερευνηθεί περισσότερο παγκοσμίως. Έχουν πραγματοποιηθεί εκατοντάδες κλινικές δοκιμές με αθλητικών από διαφορετικά είδη σπορ και σε κάθε τεστ έχουν περάσει με επιτυχία 

Επίσης έχει αποδειχθεί επιστημονικά ότι αυξάνει την φυσική επίδοση και σε αθλήματα που χρειάζονται δύναμη και εκτίναξη σε βραχυχρόνιο διάστημα αλλά και σε αθλήματα που χρειάζονται υψηλές ποσότητες ενέργειας σε μακροχρόνιο διάστημα. Ακριβώς για αυτόν τον λόγο θα βρείτε πολλές και διαφορετικές κατηγορίες αθλητών καθώς και εύρυτερα αθλουμένων να χρησιμοποιούν κρεατίνη, από bodybuilders μέχρι sprinters. Είναι ιδανική για όποιον θέλει να αυξήσει την αθλητική του επίδοση. 

Επιπροσθέτως, η κρεατίνη είναι το τέλειο συμπλήρωμα για την ενίσχυση της επίδοση στα σπορ και σας δίνει ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, το οποίο μπορεί να κάνει την διαφορά σε ότι αφορά τις επιτυίες και τα ρεκόρ. H πιο δημοφιλής μορφή κρεατίνης είναι η Μονοϋδρική Κρεατίνη. 

Φόρμουλες κρεατίνης 

Λόγω της μεγάλης αποτελεσματικότητας της στα σπορ, η κρεατίνη συχνά εμπεριέχεται στις φόρμουλες pre-workout. Παραδείγματος χάριν το Creapump μας συνδυάζει 5g Creatine (Creapure®) με 20g υδατανθράκων και αμινοξέων (citrulline malate, arginine and taurine).

Ένα άλλο παράδειγμα είναι η ενισχυμένη φόρμουλα pre-workout  Mypre, η οποία όχι μόνο περιέχει 4g από κρεατίνη για αύξηση της απόδοσης αλλά επίσης περιέχει και δόσεις καφεΐνης, σε συνδυασμό με BCAAs και άλλα απαραίτητα αμινοξέα.

Γενικά οι φόρμουλες κρεατίνης είναι μια εξαιρετική εναλλαγή στα συμβατικά συμπληρώματα κρεατίνης και μπορούν να κάνουν την διαφορά στις προπονήσεις σας

Πότε παίρνω την κρεατίνη?

Ο γενικός κανόνας για τν κατανάλωση συμπληρωμάτων υποδεικνύει την κατανάλωση 20g κρεατίνης ανά ημέρα για τις 5 πρώτες ημέρες (χωρισμένα σε δόσεις των 5g μέσα στην ημέρα) γνωστό και ως "φάση φορτώματος κρεατίνης". Παρόλα αυτά, πρόσφετες μελέτες συμβουλεύουν ότι μπορείτε να προχωρήσετε χωρίς αυτήν την περίοδο (ωστόσο θα σας πάρει λίγο περισσότερο ώστε τα μυικά κύτταρα να ενεργοποιηθούν με την κρεατίνη). 

Για καλύτερα αποτελέσματα, προσπαθήστε να καταναλώτε την κρεατίνη με ρόφημα πλούσιο σευδατάνθρακες



Διαβάστε περισσότερα

Παρακαλώ δοκιμάστε την αναζητηση ξανά

  • Ελέγξτε τις λέξεις-κλειδιά σας για τυπογραφικά λάθη.
  • Κάντε την αναζήτησή σας ευρύτερη χρησιμοποιώντας λιγότερα λέξεις-κλειδιά.
  • Το αντικείμενο που ψάχνετε μπορεί να μην υπάρχει.