Περισσότερα Κριτήρια

  • Γεύση 0

    Γεύση

  • Όγκος 0

    Όγκος

  • Τύπος προϊόντος διατροφής 0

    Τύπος προϊόντος διατροφής

  • Τιμή 0

    Τιμή

  • Δίαιτα 0

    Δίαιτα

Βιταμίνες & Θρεπτικά Συστατικά

59 αποτελέσματα

Οι βιταμίνες και τα μέταλλα είναι απαραίτητα στοιχεία στο σώμα τα οποία πρέπει να καταναλώνονται μέσω της διατροφής. Η λήψη μιας επαρκής ποσότητας βιταμινών και μετάλλων είναι ζωτικής σημασίας για όλους, αλλά με τους σημερινούς πολυάσχολους τρόπους ζωής δεν είναι πάντα εφικτό.

Όταν παίρνετε μέρος σε συχνή σωματική δραστηριότητα, είτε αυτή είναι σωματοδόμηση, τρέξιμο, περπάτημα ή ποδηλασία, η σωματική απαίτηση για βιταμίνες και μέταλλα αυξάνεται. Για την προώθηση της γενικής υγείας η κορυφαία μας σειρά βιταμινών & μετάλλων έχει σχεδιαστεί για να συμπληρώσει την καθημερινή σας διατροφή και να προωθήσει τη γενική υγεία και ευεξία.

Η μεγάλη μας σειρά περιλαμβάνει όλες τις κρίσιμες βιταμίνες και μέταλλα από πολυβιταμίνες, βιταμίνη B και βιταμίνη D3  μέχρι ηλεκτρολύτες, ψευδάργυρο
και μαγνήσιο
.

Βιταμίνη B

Η βιταμίνη B είναι ένα απαραίτητο μικροθρεπτικό συστατικό στη διατροφή. Υπάρχουν 8 διαφορετικά συμπλέγματα βιταμίνης Β, σύμφωνα με τα οποία η κατανάλωση βιταμίνης B ως μέρος μιας ισορροπημένης διατροφής μπορεί να συμβάλλει στον φυσιολογικό μεταβολισμό ενεργειακής απόδοσης, στον φυσιολογικό μεταβολισμό του σιδήρου, στη μείωση της κούρασης και της κόπωσης και στη λειτουργία του ανοσοποιητικού και του νευρικού συστήματος.

Βιταμίνη C

Η βιταμίνη C μπορεί να ληφθεί στη διατροφή μέσω φρούτων και λαχανικών, ωστόσο συχνά συνιστάται η χρήση συμπληρωμάτων διατροφής. Η κατανάλωση της βιταμίνης C ως μέρος μιας ισορροπημένης διατροφής μπορεί να συμβάλλει στη φυσιολογική λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος κατά τη διάρκεια και μετά από έντονη άσκηση, καθώς επίσης στο σχηματισμό του κολλαγόνου και στη φυσιολογική λειτουργία των χόνδρων, των οστών και των δοντιών.

Βιταμίνη D

Η βιταμίνη D, πιο συγκεκριμένα η D3, μπορεί να ληφθεί μέσω της απευθείας έκθεσης στο ηλιακό φως, ω��τόσο υπάρχουν διαθέσιμες και μερικές διατροφικές πηγές. Κατά τη διάρκεια του χειμώνα και για αυτούς που περνάνε αρκετή ώρα σε εσωτερικούς χώρους συχνά συνιστάται ένα συμπλήρωμα βιταμίνης D.
Η βιταμίνη
D μπορεί να συμβάλλει στη φυσιολογική απορρόφηση και αξιοποίηση του ασβεστίου, στα φυσιολογικά επίπεδα ασβεστίου στο αίμα, στη διατήρηση των οστών και των δοντιών, στη λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος και στη διατήρηση της μυϊκής λειτουργίας.

Βιταμίνη E

Η βιταμίνη E μπορεί να καταναλωθεί από συμπληρώματα διατροφής και να συμβάλλει στην προστασία των κυττάρων από το οξειδωτικό στρες.

Ψευδάργυρος και Μαγνήσιο

Ο ψευδάργυρος και το μαγνήσιο, τα οποία μπορούν να συνδυαστούν για να σχηματίσουν ένα συμπλήρωμα το οποίο ονομάζεται ZMA, είναι μέταλλα τα οποία θα πρέπει να καταναλώνονται ως μέρος μια ισορροπημένης διατροφής. Ο ψευδάργυρος μπορεί να συμβάλλει στη σύνθεση του DNA, στον μεταβολισμό των υδατανθράκων, στη γνωστική λειτουργία, στον μεταβολισμό των λιπαρών οξέων, στον μεταβολισμό της πρωτεΐνης και στον μεταβολισμό της βιταμίνης Α, ενώ επίσης συμβάλλει στη διατήρηση των οστών.

Το μαγνήσιο στη διατροφή μπορεί να μειώσει την κούραση και την κόπωση, να συμβάλλει στην ισορροπία των ηλεκτρολυτών, στον φυσιολογικό μεταβολισμό
ενεργειακής απόδοσης και στη σύνθεση της πρωτεΐνης, καθώς επίσης και στη διατήρηση της λειτουργίας των οστών, των δοντιών και των μυών.

Διαβάστε περισσότερα

Παρακαλώ δοκιμάστε την αναζητηση ξανά

  • Ελέγξτε τις λέξεις-κλειδιά σας για τυπογραφικά λάθη.
  • Κάντε την αναζήτησή σας ευρύτερη χρησιμοποιώντας λιγότερα λέξεις-κλειδιά.
  • Το αντικείμενο που ψάχνετε μπορεί να μην υπάρχει.